Bacalaureat 2021, sesiunea de toamnă. Subiectele și baremele de la Matematică și Istorie au fost publicate

Subiectele și baremul de la proba scrisă obligatorie a profiliului, adică Matematică și Istorie, pentru sesiunea Bacalaureat 2021 august-septembrie, au fost publicate azi la ora 15.00 de Ministerul Educației.

Subiectele integrale și baremele pot fi descărcate în format .zip de aici

Subiectele si baremele la matematica :

Subiectele si baremul la istorie:

Următoarele probe vor avea loc astfel:

• miercuri, 18 august – proba la alegere a profilului şi a specializării (fizică, chimie, biologie, informatică, geografie, logică, psihologie, economie, sociologie sau filosofie)
  • joi, 19 august – limba şi literatura maternă

Primele rezultate vor fi afişate marţi, 31 august, până în ora 12.00. Rezultatele elevilor vor fi publicate cu anonimizarea numelui şi a prenumelui.

Contestaţiile pot fi depuse în ziua de 31 august 2021 (în intervalul orar 12:00 – 18:00). Acestea pot fi depuse/transmise şi prin mijloace electronice. În acest caz, candidaţii completează, semnează şi depun/transmit prin mijloace electronice şi o declaraţie-tip în care se menţionează faptul că au luat cunoştinţă că nota acordată ca urmare a soluţionării contestaţiei poate modifica, după caz, nota iniţială, prin creştere sau descreştere. Pentru candidaţii minori, declaraţia-tip este semnată şi de către părinţii/reprezentanţii legali ai acestora.

Rezultatele finale vor fi anunţate vineri, 3 septembrie 2021.

Aproape 39.000 de candidaţi s-au înscris la a doua sesiune (august – septembrie) a examenului național de bacalaureat 2021. Conform datelor transmise de inspectoratele şcolare judeţene, din totalul celor înscrişi, 24.988 de candidați provin din promoţia 2020 – 2021, iar 13.958 de candidați din promoţiile anterioare, anunță Ministerul Educației.

sursa: edupedu.ro